Sunday, February 15, 2015

Cabutan Bertuah Sesi 1/2015

Assalamualaikum and hi again.... Dalam entry aku yg sebelum2 nie aku ada mention pasal cabutan bertuah... haaaaa mesti ramai yg menunggu kan. mana tak nyer hadiah cabutan nie harganya hampir mencecah 2k... huhuhuhuh tipu jer (-.-") gila kaya aku nk bagi hadiah mcm tu... hihihihihi Sebelum aku nk ceritakan mengenai syarat2 pertandingan ini. Aku nk share dgn korng hadiah nyer.....


Haaaa ni lah hadiahnya......




Seekor burung cockatiel jinak....
Jenis: Normal pied
Umur: 15 minggu = hampir 4 bulan
Jantina: jantan, dh start bersiul
Burung mmg sihat dan jinak dihendfeed sejak umur 2minnggu.

Syarat2:
1. Mestilah menjadi follower blog ini. Sebab permilihan nama pemenang akan dicabut berdasarkan nama followers. 
2. Komen di ruangan komen dengan "Saya adalah pilihan anda" dan letak e-mail anda/ fb id.
3. Pemenang bertuah tidak boleh meminta untuk menukar hadiah kepada wang ringgit.
4. Cabutan akan dibuat sebanyak 3 kali iaitu pemenang dan 2 nama simpanan. Hadiah boleh dituntut dalam tempoh seminggu nama diumumkan (melalui e-mail dan facebook). Kegagalan menuntut hadiah berkenaan dalam tempoh seminggu akan menyebabkan kelayakan anda digugurkan dan hadiah akan diberikan kepada nama2 simpanan.
5. Hadiah hanya boleh dipunggut melalui COD area2 sekitar Cheras atas tujuan pengambilan gambar pemenang (dan semestinya gambar pemenang akan dimuatnaik dalam blog ini).
6. Cabutan nama pemenang akan dibuat dalam tempoh sebulan dari sekarang means insya'llah kalau umur panjang dalam 15 Mac 2015. Dan cabutan hanya akan dibuat sekiranya jumlah followers melebihi 30. So klo tak tercapai mungkin akan dipostpone... waaaaa :'-(
7. Insya'llah kalau ada rezeki lebih cabutan akan dibuat secara berkala :-)

Sebenarnya aku buat cabutan nie bukan sbb aku nie kaya ker or banyak sangat burung kat rumah. Alhamdulillah adalah hasil walaupun tak banyak. Tujuan cabutan nie dibuat utamanya nk menambah peminat2 burung disambil nk menambah jumlah followers...(ye lah korng dok baca tapi tak nk follow) hihihihihihi ^_____^ .... Lgpun dh lama nk pasang niat nk bg percuma burung klo ada rezeki lebih, tp nk bg percuma kan bergaduh kan so ini adalah platform yg bagus kan... Pandai tak aku (huhuhuhu padahal ramai dh buat gini)....
Ok lah itu jer untuk kali nie, aku mengharapkan ramai yg berminat untuk menyertai cabutan ini...

Tuah ayam nampak di kaki,
Tuah manusia .... 
hurmmm mana tau dp burung percuma... hihihihi

with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

17 comments:

  1. Saya Adalah Pilihan Anda
    ame_tomey@yahoo.com
    Id fb..Mohd Azmir Chilli

    ReplyDelete
  2. saya adalah pilihan anda
    ikmalhaziqm83@gmail.com
    id fb ayuariff

    ReplyDelete
  3. saya adalah pilihan terbaiiik anda
    are_uslumber83@yahoo.com
    id shahrulsham

    ReplyDelete
  4. saya adalah pilihan anda
    saya akan follow blog latip
    FB id Cikgu Nizamo

    ReplyDelete
  5. Saya adalah pilihan anda
    Yanzent84@gmail.com
    FB id azli taniguchi

    ReplyDelete
  6. Xdpt burung xpe laaa .. dpt cheese cake sedap pun da bersyukur da nie .. hihiiihiii .. k.mai cute

    ReplyDelete
  7. Saya adalah pilih anda
    saga_mmc@yahoo.com
    FB id Muhamad Kamarul Baharin

    ReplyDelete
  8. Saya laa pilihan anda yg terbaekkk
    b33myl0v3@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Saya pilihan anda
    moto_gipang@yahoo.com
    fb muhammad lutfi

    ReplyDelete
  10. Saya pilihan anda
    moto_gipang@yahoo.com
    fb muhammad lutfi

    ReplyDelete
  11. "Saya adalah pilihan anda"
    ayuni_azmi@yahoo.com
    fb Ayuni Azmi

    ReplyDelete
  12. Anda pilihlah saya untuk menag hadiah burung ni.
    "Saya adalah pilihan anda."
    Birdsrally@gmail.coM
    Fb birdsrally

    ReplyDelete
  13. Anda pilihlah saya untuk menag hadiah burung ni.
    "Saya adalah pilihan anda."
    Birdsrally@gmail.coM
    Fb birdsrally

    ReplyDelete
  14. Mohd Farihan HussinMarch 8, 2015 at 11:13 PM

    saya adalah pilihan anda
    farihan@ppukm.ukm.edu.my
    Farihan Hans

    ReplyDelete