Sunday, February 15, 2015

Besty enGangeMenT

Assalamualaikum and hi... Sebenarnye aku nk buat entry nie semalam lg dah tp aku kepenatan lepas mempromosikan entry cabutan bertuah... huhuhuhuhu arapnya adalah sambutan (-.-")... yg tak berminat blh ler abaikan post2 promosi aku... hahahahaha.... Semalam merupakan hari engagement my besty Ahmad Afiq (proud to be part of it)...

Jom berkenalan sikit dengan Afiq....

Aku kenal dengan Afiq sejak zaman kolej lg (team HUKM), sebagai kawan die seorng yg sangat baek dan sebab kebaikkan die tu die sering kena buli (walaupun die sendiri tak sedar) n aku lah antara org yg membuli die... jahat tak aku hohohohoooo.... sepanjang perkenalan aku mmg selalu bergaduh dgn die nie hahahahaha dan aku jugak ler org yg selalu mengikut die ke mana die p.... Hahahahahaha.... berasal dari keluarga yg sangat baik die jugak dikenali sebagai ustat dikalangan kami dan sebab die jugaklah aku berubah sikit demi sikit ke arah kebaikan ^____^ .... huhuhuhuhu penat aku puji2 ko mat afiq ko mmg kena belanja aku mkn lepas nie, hahahahahaha....


Nie lah calon bakal suri afiq, Azyzah Aziz.... Seorng SN PPUKM dari ward trauma.... Aku tak berapa kenal Azyzah nie tp pada aku kalau kawan aku dh betul2 sukakan die maknanya die seorng yg sangat baik. Aku cuma doakan kalian berdua akan sentiasa berbahagia dan dipanjangkan jodoh sehingga ke anak cucu (till jannah) insya'llah.... Ok stop with the talking and jom tengok pic jer.... Maap yer enpown tak bape best (mmg minta tukar yg baru nie)....



















Apa2pun aku doakan yg terbaik utk kalian insy'llah kalau umur aku panjang aku akan berada dikedua2 majlis korng as important person....waaaaa kelasss kau jah.... hahahaha....

Ok lepas nie aku nk rajin2 kan diri utk buat 4 review movie.... waaaaa malas nyer.... Apa2pun korng semua jgn lupa join cabutan bertuah anjuran blog yg tak seberapa nie....   Ok daaa.... with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

4 comments:

  1. Owhhhhhh...igtkan pnjg sgt citenye tddddd.............

    ReplyDelete
  2. Hoiiii...hahaha apee nihhh cite pasal afiq n jijah jer... mane cite pasal org lain dlm pic yg di lampirkan nihhh... sakit aty!! Hahah

    ReplyDelete