Tuesday, October 16, 2012

rOad tO cOnvOcation ... pArt 2


Assalamualaikum & salam sejahtera, bersambung di "rOad tO cOnvOcation" ... pArt 2... isu reptai mmg lama dh jd masalah, adushh memula ckp kol 5 pastu kol 9 pg... huhuhuhuhhu jd disebabkan xmoh kalut sngt nnt family ckp nk gerak kol 4 pg, huhuhuhuhuhu mcm nk daftar kat alor setar dulu awal2 pg dh gerak... xpe lah ikot korng ler asalkan xmenyusahkan... relekk ajerrr... :-D


Jd ktorg sampai kat ipoh dlm kol 730am, hahahahahaha awal gler, kedai2 semua tutup n hotel pun check in dlm kol 3, jd pandai2 ler nk menunggu... walaupun my big brother dh merancang mcm2 tp punggung nie mmg dh berkematu dok lama dlm kete tu, huhuhuhuhu... jd perhentian pertama g ke pakar karat... well aku  nie bukannyer jenis yg kuat berjalan, aku klo blh nk g hotel n tido jer pastu bangun g raptai, hahahahahahaha... tp disebabkan bukan selalu kuar ngan family jd aku pun ok ajer :-) (baek x aku nie, kikikikikikikik)...



Jalan-jalan di Pasar Karat

klo kat KL pun aku xpernah g, nie kan yg kat ipoh... hahahaha

ramai gak org tp masa nk balik lg ler penuh, huhuhuhu
mcm2 barang2 yg berkarat berbanding yg berkilat
aku tertarik ngan minatang nie, kikikikikiki...
terasa mcm zaman2 P.ramle ler pulok...


tu diaaa bergelimpangan kasut





my lovely sibling... kikikikikiki...
tgh syok sendiri


Penat gler aku berjalan sepanjang2 pasar karat tu... pastu dh xtau nk p mana jd terus ler p ambi jubah dulu... sat lg kol 3 baru start reptai... hihihihihihi... Nie pic pg masa aku nk p ambi jubah... huhuhuhuhu banyk gler org...





tu die penuh kot... nie baru separuh... petng masa reptai tu lg
ler...

Disebabkan urusetia tukar sekali lg masa reptai dari kol 5pm ker 9am pastu 5pm balik last2 soh dtng kol 3pm... huhuhuhu mmg xde maknenyer aku nk mai kol 3, dh ler time tu baru nk check-in hotel... jd aku pun lenggah2 ler nk g raptai, last2 aku smpi dlm kol 5 gak, hahahahahaha... aku smpi jer dorng semua dh beratur nk masuk dewan konvokesyen, hahahahahaha apa lg aku kalu terus cri bebudak nie... hahahahahaha (^___^)
akhirnya nmpk dak dorng nie... kikikikik
semua bersemangat nk masuk dewan, padahal reptai jer kot...
werrrkkk :-P
4bulan xjumpa
rindu habaq hang..
Ok lah, rasanyer dh cukup panjang utk part 2 nie... kita smbung nnt lak utk part terakhir rOad tO cOnvOcation, hihihihihihi :-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday" 

No comments:

Post a Comment