Wednesday, October 17, 2012

rOad tO cOnvOcation ... pArt 3


Assalamualaikum & salam sejahtera... nie part terakhir utk entry "road to convocation" rasa mcm xsangka akhirnye berjaya juga aku merasa memakai jubah konvokesyen tu... walaupun xde lah apa pun ngan jubah nie tp perasaan bangga n excited bila berada dlm jubah tu mmg xterkata... ye lah susah payah perit gentir aku ngan kawan2 selama 3 tahun mcm2 dh lalui dlm perjlnan utk berada di tapak sekarang... seriously aku rasa sebak bila berada dlm dewan konvokesyen tu bersama kawn2 memakai jubah tu... waaaaa poyo lah pulok... kikikikikikki...

Masa hari konvo tu dorng minta berkumpul kat kolej kol 630am, seriously 630am??? aduhaiiiinyerrpunn... huhuhuhuhuhu... nk xnk kena lah dtng awal hahahahaha tp pg tu abng aku anta aku dulu then tgh ari sket bau dorng dtng, kesian dorng xkan ler nk soh mai gak awal2 pg dh ler perjalanan jauh... jd xpe lah, hihihihihi... (baek x aku nie) werrrrrkkkk :-P

Masa kat dlm dewan konvokesyen tu majlis dirasmikan oleh Y. B. Dato' Liow Tiong Lai... kata2 die "sekarang giliran kamu untuk berbakti kepada masyarakat" walaupun aku dh pun keje lebih 2 bulan tp kata2 tu aku akan ingat smpi bila2... well "kami sedia membantu"...

Convocation tyme...
my mom n sis :-)
mom n dad
1st time dp bunga, heheeeee
Mr. bubu :-P
ramai gler habaq hang...
muka bangga... kikikikiki
start together end together :-)
nie bukan diploma tp sijil majlis konvokesyen
huhuhuhuhu
with family
















aku, achik ngan khawa
tengok ler nk pulang jubah pun ramai gler 
achik, kak tita, aku ngan asim



xdan nk bergambar bersama dorng

me & tun... one of my besties
adik2 aku nie, bila nk balik baru ler
nmpk muka dorng :-)

Ok lah tu jer aku nk cita utk entry aku kali nie :-) sblm aku nk tamatkan entry nie aku nk share 1 lagu masa persembahan kior yg buat aku rasa penuh semangat... hihihihhi layannnnn.....


Im4u Im4u Im4u yeah
Hanya untuk mu

Negara yang tercinta
Sentiasa dengan mu
Demi satu Malaysia



Berganding bahu seia sekata
Kita bersatu aman sejahtera
Demi negara tercinta ku korbankan jiwa
Demi bangsa dan negara ku korbankan raga



I m for you uuu I m for u uuu Im for u Im for u uuuuuuu
I m for you uuu I m for u uuu Im for u Im for u Im for u uuuuuuu



Kau di sisiku sentaisa bersama ku
Kaulah segalanya negara berjaya
Demi negara tercinta ku korbankan jiwa
Demi bangsa dan negara ku korbankan raga



I m for you uuu I m for u uuu Im for u Im for u uuuuuuu
I m for you uuu I m for u uuu Im for u Im for u Im for u uuuuuuu

Ok lah tu jer utk kali nie hihihihihih :-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"  

No comments:

Post a Comment