Friday, January 18, 2013

sEteLah seKian laMA...

Assalamualaikum & salam sejahtera :-) huh lama gler aku xupdate blog nie, malas mcm slowpoke nie ler jugak rasanya... kikikikikikiki :-P

Ok lah utk 1st entry bagi tahun baru nie 2013 huhuhuhuhuhu rasanya xterlambat ler agaknya klo aku nk ucapkan selamat tahun baru pada semua, insya'llah ada masa aku merajinkan diri untk mengupdatekan entry2 dlm blog aku nie... (-.-") semperna 1st entry utk 2013 aku nk share sikit ler pasal azam tahun baru aku... hihihihihihi

Untuk tahun baru nie, mcm biasalah aku berazam nk pertingkatkan lg ilmu & skill2 yg aku ada. klo dp peluang smbung bljr xkan aku lepaskan hahahahaha (klo dp lah tp rasanya xberpeluang kot tahun nie, huhuhuhu) klo kipas abis2 bos siap pakai aircond  pun belom tentu dp hahahahaha... tp xbest le dp peluang dgn mengampu org atasan, yelah mmg org ckp peluang tu blh dtng dgn pelbagai cara, tp bukan ker klo kita diberi peluang atas kelayakan n mmg patut kita yg dp peluang tu kan rasa lebih puas ati n dihargai.... cehhhwahhhh poyo sngt.... wakakakakakaka selain itu ada lah sikit2 azam berkenaan family n friend n what so ever (xyah cita sngt sbb rasanya yg nie sama mcm azam korng,huhuhuhuhu).... 

Hurmmm mcm mana pulak dgn LOVE??? Well..... love always not in the wish list dlm azam aku utk setiap tahun... jgn tanya kenapa sbb aku muda lg (iyo lah tu) n aku ada cita2 yg aku nk kejar.... pada aku cinta tu cuma satu distraction yg akan membuatkan aku lalai utk kejar matlamat hidup aku.... muahahahahaha..... (bertapa poyonya aku kali nie)... tp klo cinta tu nk dtng takan aku nk tolak... mcm mana pun aku akan cube utk kekalkan status single aku sehingga mampu... (hidup single hahahahahah)



OK SELAMAT TAHUN BARU DARI AKU....
Oklah sampai sini je lah entry kali nie, doakan aku rajin2 nk menulis kat sini yer... hihihihihi :-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday" 



1 comment:

  1. Jadi single best apa....bebas nak buat apa2. Tak payah pikir pasal orang, nak jaga hati org ke...hihihi....

    ReplyDelete