Thursday, March 12, 2015

tahniah kepada pemenang....

Assalamualaikum and hi.... Dalam entry kali ni aku nk mengumumkan pemenang bagi cabutan bertuah sesi 1/2015.... Cabutan nie aku telah jalankan di pusat komunikasi PPUKM pada 10 March lepas dan telah disaksikan oleh kawan2 sekerja (supaya tiada sebarang unsur2 ketidakadilan) huhuhuhuhuhu... setelah diambilkira lebih kurang 15 penama telah layak utk dicabut undi... huhuhuhuhu nampak sngt kurang sambutan... (-.-") takpe lah ini cabutan yg pertama utk blog nie insya'llah aku harapkan lebih banyak sambutan dri pembaca.... waaaa berangan gitu, kelas ko jah... hahahahaha (^___^)
ni lah hadiahnya




Hadiah untuk cabutan pertuah kali nie adalah berupa seekor cockatiel normal pied jantan jinak....

Hahahaha bekas cabutan aku guna cawan polisterin jer.... xdan nk beli yg grand2...

Ok macam yg aku cakap dlm entry sebelum nie. Akan ada 3 penama untuk dicabut iaitu penama1: pemenang, penama2: simpanan1, dan penama3:simpanan2.... Jadi ni lah senarai penama yg telah dicabut...

OK... pemenangnyer adalah.....  bunyi drum sket.................................#%%$$@#**&^..........



pemenang: NurHidayah Daud
simpanan1: Mohd Azmir
simpanan2: Azli Shah



Ni lah rupa pemenang bertuah tu (mmg bertuah sangt lah kannn)... Hihihihihi alhamdulillah adiah pun telah selamat diserahkan kepada pemenang... Semoga seronok bersama teman baru (^___^)

Bagaimanapun yg tidak berjaya aku ucapkan terima kasih atas sokongan korng semua. Insya'llah ada rezeki aku buat cabutan bertuah sesi 2/2015 yer....

Ok jumpa lg next entry.... with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

No comments:

Post a Comment