Thursday, November 13, 2014

Interstellar (Review)

Assalamualaikum and hi again.... sabtu lepas aku settlekan urusan aku kat SMK convent bukit nenas (well i'll tell u bout this some another time, hihihihihi) dalam jam 130 lebih kurang ler aku ambi teksi n terus ke times square... owh tambang teksi sekarang bukan main, aku duduk tak sampai 15 minit dh rm8.50 dh ler tgh kering tp aku redhakan jer klo tau aku bwk moto jer.... huhuhuhuhu

 
Ok2, sesampai jer aku kat times square aku terus ke tingkat 3 cari panggung wayang. n hopefully tak ramai lagi time tu... hurmmmm tp ternyatanya tidak, nampaknyer org KL klo bab jalan2 ujung minggu rasanya lg awal dorng bangun... aku pun beratur panjang adalah dekat 15 minit, sambil2 tu aku tengok cite apa yg boleh aku tengok. biasanya mcm nie ler perangai aku, aku xsuka nk rancang biar aku sampai jer kita tengok cita apa yg ada. jd masa tu  cuma cita yg paling awal cumalah citer Interstella jam 230... aku pun ok lah, lg pun ada Anne Hathaway (she so damnnn gorgeous) jd arapnya cite nie best lah hendaknya.... huhuhuhuhu


Secara am nyer cite nie berteraskan unsur sains fiksyen yg mana pencarian dunia yg baru to be exactly they want to find a new earth.... Macam mana2 cerita sains fiksyen yg lain, pada masa akan datang bumi dh semakin tandus satu2nya tanaman yg boleh ditanam hanyalah jagung yg lain nya hanyalah debu. Jd pihak NASA telah membuat penerokaan mencari alternatif kehidupan lain di alam semesta. bukan main lah dorng menjelajah merentasi masa dan bagai dan akhirnya dorang pilih Saturn...cehhh....

Huhhhh penantian nk tunggu cite ni sampai abis bukan main kepalang dh... aku masuk panggung jam 0230 n keluar jam 530... seriously bosan dan amat membosakan permulaan cerita yang sangat slow dan penamat yg mengarut. aku sebenarnyer mengharapkan cerita nie akan jd lebih kurang cerita Armegeddon (one of the best science fiction movie).... Tp nasib baek Anne yg sangat hot (-.-")

Jadi secara keseluruhan aku cuba boleh bagi cite nie 1 setengah bintang yang aku kelaskan cerita nie sebagai tak payah tonton pun tak pe... (sorry but its the truth)  ....

Ok itu saje untuk kali nie, harap aku ada masa utk kerap ke panggung utk buat lg banyak review (i wish) .... Kita jumpa lg yer :-)  with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

No comments:

Post a Comment