Saturday, November 8, 2014

it's a BAD news LATHIF

Assalamualaikum and hi ....  it's a normal things dalam hidup yang mana kita akan terima perkhabaran buruk (tak kan ler sepanjang masa kita nk dengar berita baek je kan) its actually a good thing so we'll do appreaciate everything that just happen to our life... but for how long do we need to accept the reality? people do said that life goes on.
                    so just accept the reality and move on bitch...

Jumaat lepas aku ada update satu status yg membuatkan dinding2 di ED tu bercakap2....  bagaimanapun sy amat hargai atas ambil berat yg kalian tunjukkan itu... (cehhh skemanyer ayat)

Sebenarnye malas nk ungkapkan cerita nie dlm blog tp rasanya ramai akan tanya bila jumpa aku nnt.... huhuhuhuhu sebenarnyer bad news tu xde kaitan langsung dengan pertukaran jabatan yang aku omong2kan dlm ruangan komen tu (huhuhuhuhu, gurauan tu telah dipandang serius rupanya, demmm) gila apa aku nk sedih dapat tukar jabatan (T.T)

Jadi apa yang membuatkan aku sedih sangat sebenarnye......

Masa ari jumaat tu aku post nite, jd seriously aku mmg nk bermalas2lan kat rumah sambil layan kusinero cinta (hihihihi baru jer episode 35) dalam jam 1643 masa aku leka menonton aku mmg dengar panggilan telefon tp saja aku xnk jawab (seriously malas tu bukan kepalang rasanya) p.s: aku mmg tak suka menjawab telefon huhuhuhuhu......

Jd dalam jam 1715 lepas aku solat asar aku bukak telefon tengok ada 3 panggilan dari EDCC. so aku pun call balik n dapat tau bos minta aku call die balik urgent katanya. aku pun sedikit was2 n msg incharge untuk tanya. aku pun dp jawapan yg sama yg mana bos suruh aku call die sebab ada bende penting untuk bg tau....

(-.-") adoiiii berdebarnyer aku rasa.... selepas 3 kali call n 1 msg akhirnya dp jugak berckp dengan bos....

aku: good evening incik B, maap ganggu lepas waktu pejabat. lathif sini.
bos: owh ok xpe.
aku: incik B, sy dp tau incik minta sy call ada bende urgent katanya. is there any i can help?
bos: lathif maap, sy ada  BAD NEWS untuk awak....
aku: glupppp.... 

APA!!!! jeng jeng jeng...... 

Hihihihihi sampai sini jer aku nk kongsi cerita kali nie. Nampak sedikit tergantung di situ kan.... xpe nnt Isnin nie aku dh comform dp dokumen tu aku share ngan korang yer... korng jgn risau i'm already accept the reality n i'll move on... cuma korng tak payah ler dok tanya2 kat semua orng pasal benda nie. tunggu jer isnin nnt... (wah wah wah mcm drama bersiri lah pulak)

Ok jumpa korang nnt... i nk masuk tido dh esok nk keje dable....  with LOVE & FAITH, story of mine "black friday" 


No comments:

Post a Comment