Monday, August 6, 2012

j0m PPW... waaaaaaaaaa

Assalamualaikum & salam sejahtera, ari nie aku masuk keje awal perghhh bajek gler... hihihihihihi bukan ler, aku ingat ari nie nk bljr checking barang dulu masa praktikel kat PPUKM blh ler buat sambil lewa skng nie dh keje kena lah buat betol2... xblh main dh... huhuhuhuhu... arie nie time nk balik kol 5 (ktorg masih lg keje office hour smpi minggu dpn, betol2 sblm raya baru masuk keje shif jd maknenyer NO RAYA tahun nie, huhuhuhuh dem) sambung balik arie nie time nk balik kol 5 ramai pulak or dtng jd nk xnk kol 6 baru ler dp balik, hihihihii xpe lah KAMI SEDIA MEMBANTU kononnyer.... weerkk  :-P


lepak2 kat bilik santai time rehat :-) unt0nglah ada ogawa...

Pg td jumpe ngan HOD A&E secara rasmi, he seems like a great guy. walaupun pangkat prof tp still down to earth xmcm sesetengh org pangkat xseberape tinggi tp idung die masya'llah rasa mcm nk shoot jer, apa2 pun semoga aku xde ler tergolong dlm org2 mcm nie, insya'llah... mcm2 nasihat yg prof bg utk kami sbgi kakitangan baru insya'llah sampai bila2 aku ingat pesanan tu :-)

Ok sebenarnyer entry kali nie cume nk bercerita pasal PPW atau dikenali sbgi Program Penempatan Wajib, utk budak2 dr KKM compom tau bende nie... awalnyer penyelia kami ckp utk AMO U29 xde PPW cume utk AMO U41 ade lah, tp entah apa sbb kali nie utk AMO U29 pun ada gak PPW unt0ngglaahh~~... apa2pun kami hanya menurut arahan, hihihihihihi (ayat incik sompong)...


Jd lepas nie bermulalah sesi PPW aku selama 6bulan... hihihihihi secara jujur nyer lah, aku mmg perlukan PPW nie, sbb aku nie bukan ler mahir mana pun klo teori tu blh la (iyo lah tu) sbb dulu praktikel biasenyer kena berebut ngan kawan2 nk buat prosedur, jd aku rasa PPW nie akan lebih membantu aku dlm memahirkan skill2 aku yg sememangnyer slow melow, kikikikikikik...

Jd nie je lah yg aku nk citekan utk entry kali nie (pendek jer entry kali nie, hihihihih xde mende nk cite sngt)  :-) apa2pun yg aku harapkan sesi PPW ktorng nie akan berjalan lancar n seterusnyer mampu memberikan maanfaat pd kami (cehh ayat nk sedap jer, hihihihihi) ok lah jumpe di entry yg lain pulak yer :-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"  


2 comments:

  1. untong la sek2 dy da PPW..kmi ni dok umah lg..wuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha xlama lg tu, nnt dp ler panggilan tu... sabor2, rehat puas2 nnt dh keje xde masa nk rehat2 dh ... :-)

      Delete