Wednesday, August 1, 2012

1st 0g0s :-) huhuhuhuhu

Assalamualaikum & salam sejahtera :-), hari nie 1 Ogos... huhuhuhuh nape dgn 1 ogos nie??? hihihihihihihi sape yg ada fb aku compom tau apa yg terjadi pada hari nie, hihihihihihihi... gedik lebih2 pulok aku nie :-P...


Ok lah, ari nie tarikh aku lapor diri sebagai penolong pegawai perubatan U29 (ala kuli kuli aje, :-P ) hihihihihihihi... beriye sngt aku iron baju, kiwi kasut hahahahahaha... bangun pun awal padahal kena lapor diri kol 830 pg, hihihihihihihi... 

unt0nglah abng aku beli moto baru, jd moto die tu jd hak milik kekal aku (walaupun xkekal lama, hihihihihihihi) jujur ler, aku nie bukan ler pandai mana bawak moto, kire lbh kurng nie 1st time gak ler lepas ambik lesen ari tu (huhuhuhuhuhuhu) jd dgn penuh berhati2 aku bawak moto tu, pastu DEMMMM, gear moto tu sangkut le plok, terkial2 aku, hahahahahahaha... xpe lah tp alhamdulillah ok ajer :-) seronok lak aku nk cite sal moto nie, padahal aku nk bebel pasal my 1st day keje... huhuhuhuhuhu

ok lah, selepas beberapa kali aku sangkut buat ujian urine minggu lepas akhirnya ari nie aku pun melaporkan diri di Jabatan Perubatan Kecemasan hurmmm sepatutnyer lah, dr senior2 situ ckp biasenyer dorng lepas tamat latihan 3,4 ari lepas tu terus lapor diri huhuhuhuhu bile dorng ckp mcm tu aku ape lg, HAH nie semua SALAH KOLEJ!!!!  tp aku ckp dlm hati jer lah hahahahaha...

Sebelum g kat A&E, aku p lapor diri kat HR sama ngan afiq... perghhh janji kol 8 tp tu die 840 baru sampai org tua nie, huhuhuhuhu, jd sambil menunggu die, aku pe lg singgah ler library tayang baju kat kawan2 aku situ, hahahahaha sambil snap 1 pic, ingat nk ambik lebih camera enpown aku xblh on le pulak demmm (-.-").... jd bile afiq sampai jer ktorg pun lapor ler diri... aku ingatkan hanya aku, afiq, hisham ngan ali jer rupe2 nyer hmmm ada gak yg lain tp majoriti nyer doktor ler n sorng MA U41 (untong ler baya2 aku dh dp gred 41)

Jd lepas siap2 semua kitorg berlima pun g A&E yg mana rombongan kami diketuai oleh MA U41 tu (pompuan kot) hahahahahahaha... pastu jumpe lah incharge, bla bla bla yg aku ingat dorng ckp ktorg akan keje officehour 2minggu dlm hati aku YEAAAHHHH dp raya le mcm nie... hurmmmm  bile tengok kalender tu 2 minggu baru 15hb, HUH DEMMMM!!!! (-.-") YEAAAAAAHHHH xberaye aku tahun nie.... kikikikikikikiki (hmmmm xpe lah syukur rezeki dp keje)

Ari nie kitorg dok orientasi jer, xde mende yg kena buat mane xnyer abis pusing A&E pun dh pukol 4.50, hmmmm ktorg ape lg, pakat2 tunggu depn punchcard mesin tu, tunggu kol 5.00 hahahahaha 1st day dh perangai mcm tu.... LOL... incharge ckp esok baru ler  bermula pecah2 kena taging ngan staf tp xgak esok dorng soh masuk CMAE bukan CME yer CMAE tu maksudnyer continuous medical asst education CME utk geng2 MA jer hahahaha lebih kurang gitu ler bunyinyer...

Ok lah tu jer yg aku nk citekan ari nie, nnt tunggu ler cite2 aku kot2 kena maki hamun ngan pakar or sape2 lah, huhuhuhuhuhu (harap2 dijauhkan ler) apa2 pun aku mengharapkan pekerjaan aku nie dp meringankan beban family disamping aku nk tolong ramai manusia (cehh poyo jer) huh arapnyer xramai ler yg aku sakitkan sepanjang sebulan 2 keje nie... huhuhuhuhuh ok kita jumpe di entry yg lain pulak yer :-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"





No comments:

Post a Comment