Thursday, August 2, 2012

owhhhh, tiDaKKkk!!


Assalamualikum & salam sejahtera :-) ... hai hai hai bertemu lg, hihihihihi... hurmm balik keje siap2 cuci baju (huh mcm mana  boleh kotor pulok baju, padahal xbuat mende) hahahahaha, sangkar boboi ngan gurgurl pun dh siap kemas jd apa lg menghadap ler leptop buruk nie (buruk2 pun banyak berjasa ooooo) tengok title entry aku tu mcm beriye jer suspen nyer hahahaha tp kali nie aku nk cite pasal 2nd day keje kat ED gimik lebih jer tu.... Aku ngat nk snap pic ED PPUKM tp camera enpown wat hal lak, nk google xde pulok picnyer... adohaiiiii...

note book cam nie ler yg aku bwk masuk CME
atas sumbangan Afiq, huhuhuhu
Mcm yg aku ckp arie nie, ada CMAE ingatkan pg, dtgn2 tengok ramai lak doktor2 berkumpul hurmmm xkan ler doktor2 nie dtng nk dgr talk dr MA lak huhuhuhuhu biar ler... bila dh masuk laaaaa (-.- ) CME utk doktor rupenyer, hohohohohoho patut ler dgn pakar2 skali masuk, huh no wonder...  nk dijadikan cerita aku dok blkng di antara doktor2, afiq, hisham ngan ali dok dpn sbb xde kerusi aku pun duduk ler situ.... hahahahaha bila aku toleh kanan sorng pakai tab, tengok kiri sorng pakai apple tengok seblh plok paki tablet entah ape kejadah aku pun xtau, tp yg penting aku dok situ guna note book kecik jer, hahahahahahahaha...  Lepas abis CME tu doktor2 tu ada  M&M meeting, hmmm dgr jer M&M aku teringat cite grey's anatomy, cam best jer rasa mcm nk join tengok (harap2 sama ler yg aku bayangkan tu)... hahahaha tp cume utk doktor jer, jd berangan je lah yg boleh. huhuhuhuhuhu...
M&M meeting dr cite Grey's anatomy :-P

Hah aku lupe lak, aku sbnrnyer nk cite lagi pasal CME tu, tajuk yg dibincangkan tu pasal bloody ape kebendenyer lah yg aku tau main die pasal pneumothorax. seronok gak dgr perbincangan dorng nie, FREAKING AWESOMEEE!!!!!! hahahahahaha (sengal nyer aku nie) biaq p ler yg penting aku enjoy dgr pembentangan tu. style kot cume yg xstyle tu tetibe pakar tny, "nie bebudk AMO baru (ktorg ler) tahu xape yg dibentangkan tu"... huh sud0hhh, nk tny pulok. klo basic aku tau ler setakat sign symptom, xray finding (standard MA) aku tau ler... nk jawab aku segan, malas nk tunjuk kehebatan awal2 nie (kikikikikikiki padahal lutut pun dh ketaqqq time tu) hahahahahaha BONGOK!!!!

Apa2pun CMAE ptg tu, aku rasa suram jer, seriously berbeza CME pg tu... sorry no offence, aku rasa dorng boleh buat lg better dr tu... hurmmm mungkin kerje last minit jd nmp kureng sket ... tp xpe lah yg penting, abis CMAE tu tinggal 15 minit lg nk kol5, yeahhhhh abis dh hari ke2.... hihihihihihi bukan xseronok kejer, cume bila kita xtau nk buat mende jd xbest le pulok, huhuhuhuhuhu... xpe lah mcm selalu aku ckp sblm nie kita ambi baby step try belajar sbb bnyk yg perlu aku pelajari utk mencapai matlamat aku (matlamat mende? xpe kita cite lain kali klo ada rezeki insya'llah)

Ok lah, aku rasa nie jer yg aku nk cite utk entry kali nie. harap rajin2 ler follow baca blog aku yg xseberape nie, huhuhuhuhu... :-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday" 

No comments:

Post a Comment