Monday, June 25, 2012

3 yEars alReady... fiNaLly... part 2

Bersambungan dari part1 sblm nie, yang mana aku terpaksa akur untuk berada di KPPAS, walaupun sepanjang orientasi pun dh ada yg tarik diri, klo xsilap aku ada gak dlm 2 or 3 orng. Aku? hurm mmg ada rasa mcm nk tarik diri tp disebbkan minat n aku pun dr tajaan tmpt aku keje, malu ooo nk tarik diri... hihihihihihi... apa2pun aku pun terus berada kat situ ^_^.


Minggu pertama merupakan minggu yg paling sukar utk aku. it's orientation week. owh great!!! aku belum lg nk sesuaikan diri dok kat asrama (setelah sekian lama kononnye). adoiiiii... (-.- )Yg aku perhatikan ianya sama mcm kat mana2 tmpt yg mana senior akan cari bebdk junior yg senegeri utk direcruit agaknye. hahahahaha walaubagaimanapun, junior2 yg dari KL sentiasa diketepikan, hahahahahaha. (means aku ler), lgpun yg from KL cume ada 2org jer...

Pic yg aku letak kat atas tu, pic kami semua masa mlm terakhir orientasi. semua kena ambi bahagian n aku terpaksa masuk dlm team makanan, maksudnyer aku kena jd waiter... muahahahahaha... siap pakai vest lg kowt... sebnrnyer nie je yg aku blh buat.... hurm team silat (out), team tarian (owh dem out), team drama n nyanyian (r u kidding O.o ), team kompang (lg lah, hate myself) so means tu je yg blh utk aku... teruk nyer aku nie (T_T).

Jd aku nk endingkan skali lg entry aku " 3 yEars alReady... fiNaLly part 2"  di sini. Utk entry seterunya aku nk ceritakan mengenai kawan2 aku kat KPPAS :)... with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"...

No comments:

Post a Comment