Thursday, June 28, 2012

janJi yG xtErtuNai...

Assalamualaikum & salam sejahtera, ingat tak entry sblm nie aku ckp yg aku terpakse stop seketika hobi dlm pemburungan nie utk fokus pd study, dgn harapan aku dp smbung balik berhobi pas abis study nnt... hihihihi tp tengok ler mampu ker aku take a break sekejap dr dunia pemburungan nie, huhuhuhuhuhu hakikatnya mmg aku xmampu pun nk stop sekejap pun... jd entry nie aku saja letak sebagai "janJi yG xtErtuNai" bukan ape... hihihihihihi kan aku dh ckp yg aku nk st0p bela burung sampi abis bljar. Tp janji tu xsanggup aku kotai sbb terlalu bnyk RACUN... waaaaa...

Masa dok kolej dulu, time2 xde keje aku suka baca cerita2 otai2 burung kat Malaysia Bird Forum (MBF), kat situ ler aku diracun... sekian lama aku menepis akhirnya masa sem 2 aku dh xtahan jd aku beli sekor cockatiel lutino (wahh tu mmg idaman ati aku, lama mengidam nk ada sekor)...

Ni lah Al-fatih hud hud...

Mmg manja sngt, suka klo aku garu2 die... hihihi

Sangkar die elok jer kat sblh meja study aku.
Tetiap ari aku menghadap muke fatih... :)

Lama aku mengidam nk ada jenis nie

Alahai comeinyerr...
Aku sayang sngt kat fatih nie, tp umur fatih xpanjang... :'( lepas 2 bulan bersama aku, fatih pergi selama2nya dari aku... mungkin silap aku kot, cuai... aduhaiii sedihnya... hurm xpe lah bukan rezeki aku masa tu...

Bagaimanapun, lepas aku kehilangan fatih aku stop kejap jer, huh mana blh stop terus bela burung nie masa kat kolej (xtahan maaaa, klo dh minat susah le nk halang, kikikikikiki ), jd masa aku sem 5 aku ambil 2 ekor anak cockatiel yg aku handfeed sndri. hihihihihihi cite nie kita simpan utk entry lain pulak yer. Jd klo nk tau pasal 2 ekor anak cockatiel nie samada senasib macam fatih ato x, kena lah tunggu yer... Ok aku tamatkan entry "janJi yG xtErtuNai..." nie kat sini...with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"


No comments:

Post a Comment