Monday, June 25, 2012

3 yEars alReady... fiNaLly... part 3

Arghhh, baru aku ingat aku baru jer minum segelas nescafe, jd xberape nk ngantuk mana pun. huhuhuhuhu jd aku nk smbung je lah part 3 utk entry 3yEars alReady.... fiNaLly... Mcm aku janji kan, aku nk ceritakan mengenai kawan2 aku kat KPPAS. Mulanya group intake kami seramai 112 org  dan sepanjang perjalanan 3tahun nie, ada yg menarik diri, tersungkur, terjatuh n nyawa2 ikan, dan akhirnya kami tamat dgn seramai 107 org. Alhamdulillah :) Group aku nie majority malay dan lbh kurng 30org indian (cant be exactly) hurmm, sorng chinese (berpindah ker ulu kinta masa sem3)  n 4 org asli.

Zuhairy & hasim
Aku sbnrnyer nk cerita pasal kawan aku yg 4org nie yg mana seorng r00mate aku (zuhairy) n seorg seem to be my best frien (Hasim) ... Mula2 masa awal2 sem1 tu, penyelaras aku ckp group nie ada bebdk org asli, time tu ler aku terfikir mcm2 pasal dorng, aku xpernah berjumpa org asli face to face, yup aku pernah baca dlm buku tengok kat tv pasal2 suku kaum dorng nie. tp entah kenapa time tu aku cuma terlintas pasal org asli kat africa ngan red indian. huhuhuhuhuhuhu... sorry no offence, tp tu yg timbul dlm pale otak aku... apa2pun dorng nie mmg hebat maen gitar, dem it... kadang2 tu tangkap lentok aku dgr tp ada time tu ada gak aku rasa mcm nk pecahkan gitar tu jer, grrrrr (#_#)...


Klo aku nk cerita seorng2 pasal dorng nie rasanyer mmg xdan, cume aku just nk mantion nama dorng jer... achik, acap, farid, muslim, tun, khawa,afiq, paez, john, jamadil, shawal, latip, ikram, bob, buntat n lain2. aku sentiasa akan ingat korng semua insya'llah kita akan jumpa lg klo panjang umur :) ... Hahahaha tetiba rasa sayu jer, teringat sal dorng nie walaupun ada masa kita gaduh tp aku cuma akan kenang saat2 kita tgh apy :))...

Jd skali lg, aku nk endingkan entri aku "3 yEars already... fiNaLly part 3". so seterusnya utk part 4 time aku utk ceritakan liku2 perjalanan semasa kelas n praktikel sepanjang 3 tahun nie, hurm klo muat aku buat dlm 1 entry jer klo x aku pecah kan part 4 utk sem 1-3 (kelas teori) dan part 5 utk sem 4-6 (praktikel) apa2pun tunggu je lah, hihihihihihi tp dlm masa tu jugak aku nk buat 1 lg entry pasal hobi n minat aku. nk tau mende die, tunggu je lah, kikikikikikikikiki :P ... with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"




3 comments: