Wednesday, June 27, 2012

3 yEars alReady... fiNaLly... part 6

Assalamualaikum & salam sejahtera :) ... hihihihihi demi mengotakan janji aku ptg td, akhirnye aku di sini sekali lg untuk menghabiskan coretan entry aku nie... h0h0h0 akhirnya nielah penamatnya :D yeahhh... memula skali aku nk share gambar minggu2 terakhir aku kat KPPAS...

Nil lah kami semua berjaya menamatkan
3 tahun bersama :)
Susunan turun temurun yg menjadi tradisi akhir setiap kumpulan.
Ni susunan utk kumpulan kami K24.

Ni geng2 lelaki
Geng2 pompuan
Aku ngan penyelaras kumpulan kami
Enck Ramli Sulong

Teringat masa memula pendaftaran dulu yg mana aku cube utk pujuk diri aku "ala, 3 tahun jer. sekejap jer tu. dulu sekelip mata dh abis nnt"... Memang bet0l rasa macam tak sangka 3 tahun berlalu macam tu jer, rasa mcm sekejap jer, hurm tp kalau dikenang satu persatu xde lah sekejap mana pun huhuhuhuhu (T.T) pelbagai cabaran, dugaan n liku2 yg aku hadapi untuk sampai kat sini. Bukan pada aku jer, rasanya semua kawan2 pun mcm tu jer. Sebelum kami semua melangkah pulang ke kampung masing2, pihak kolej telah membuat jamuan akhir serta majlis penyerahan tag nama & sijil penghargaan (aku pun dp gak, hihihihihi sebagai menghargai jasa aku menjadi maskot sukan kolej masa sem1 dulu) dan kami juga ada membuat final dinner. 

Yeah aku dp siji... hihihihihi
naim, tun, achik, hasim, aku ngan paes
Aku ngan achik
Budak kaca mata itam, hihihihi
Mat joe, jamadil ngan aku
Latip, hasnul, encik ramli, aku ngan acap
Aku, latip ngan farid
Aku balik KL pada esoknya, jenuh aku packing barang2, last2 banyak yg aku buang n sedekah kat kawan2, hihihihihihi... Rasanya nie lah penamat bg entry "3 yEars alReady... fiNaLly..." akhirnya... sampai part 6 aku nk habiskan cerita selama 3tahun aku kat KPPAS, hihihihihi tu pun bnyk yg aku skip klo diikutkan blh buat smpai part 15 kot... hihihihi. Apa2 pun sampai sini je lah aku tamat kan entry nie, jd kita akan berjumpa dlm entry yg lain, ok assalamualaikum...with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

2 comments:

  1. ak nk gak cerite pasai ak plak...wat la kn tok ak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaa nk cite sal diri sndri buat ler blog sndri, nk aku buatkan pulok... huhuhuhu

      Delete