Wednesday, July 4, 2012

aKu dAN sp0rt

Assalamualaikum & salam sejahtera :) ... aku ngan sport mmg xblh dipisahkan... hahahahahahaha kawan2 aku yg baca nie memang ternganga terkejut baca... :-P sebenarnya aku dan sport mmg sepatutnya dipisahkan... tu lah hakikatnya...i'm not a sportman, tengok org tgh bersukan pun aku xsuka, huhuhuhuhu...i'm not into sport... all kind of sport hurmmm except tarik tali n terompah gergasi (kalau tu count as sport la) ... yes, i'm suck!!!

Aku xtau sejak bila aku benci bersukan hmmm mungkin dari kecik lg kot... Aku sebenarnya fobia dengan bola, all kind of ball kecuali bola mainan budak2 ler (malu ler aku kalau bola tu pun aku fobia, huhuhuhuhu)...    masa aku kecik aku main bola dgn kawan2 n time tu dgn cuai aku bola tu tersembam kat muka aku... BANNGGGG!!! lepas kejadian tu, bila aku berada berdekatan dgn org main bola yes unfortunately aku merasakan bola tu akan kejar aku, HA HA HA seems funny, but its truly happen... its happen, happen...

Lepas tu, masa sekolah rendah yes off cos lah ada time sukan (PJK)... jd setiap minggu aku akan buat2 demam n duduk kat tepi time dorng tengah main... owh sepanjang tahun, aku berlakon batuk semata2 nk skip sukan (-.- ), batuk aku akan pulih bila PJK dlm kelas, hahahahahaha... Bila sekolah menengah pulak, mmg setiap minggu akan main bola, jd time tu aku akan sentiasa lewat nk salin baju lah apa lah, n last aku lepak dlm gym sekolah, huhuhuhuhu... tp bila time buat folio or nota mmg buku aku 1st atas meja cikgu... well lama2 cikgu pun faham aku, nk xnk dorng kena terima jugak... werrkkk :-P

Mcm mana pun, bila dh semakin meningkat tua, bola2 tu semua dh xkejar aku... hahahahahaha ye memang bet0l... tp aku still xsuka bersukan, jd aku cume workup dgn jogging n g gym jer... Masa kat kolej, time kawan2 aku main bola biase nyer aku akan terperap dlm bilik study, n bila dorng kuar tengok bola malam2 n yes again aku akan dok dlm bilik study lg... tp masa minggu terakhir kat kolej aku terpaksa turun gak g padang tp aku xmain pun cume tengok kawan2 bermain... hurmmm seems aku enjoy juga time tu... huhuhuhu...

enjoy tengok dorng main bola
Ok, tu je lah ceria aku dan sukan, walaupun aku masih merasakan aku still xsuka bersukan tp mungkin who know one day mungkin aku akan bersukan jugak... hihihihihi... tu je utk kali nie, harap sapa2 yg membaca nie enjoy... moga2lah yer (-.- ) huhuhuhuhu... baeklah with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

No comments:

Post a Comment