Saturday, July 7, 2012

anGan kAnak-kaNak...

Assalamualaiku & salam sejahtera... tengah melayan cite armageddon kat tv9 sambil minum kopi  hmmmm syoknyer...bukan cite nie yg buat aku syok tp kopi nie, hahahahaha armageddon nie mmg best (cite nie lama dh dr tahun 1998 klo xsilap aku) tp still xblh menandingi nikmat minum kopi yg mmg umphhh... (^______^) hahahaha entry kali nie sbnrnyer xde kaitan pun dgn kopi or cite armageddon nie... tp cuma aku nk g tau yg aku mmg gilakan kopi, mungkin aku blh ceritakan pasal keGILAan aku pd kopi nie kat entry yg lain... hihihihihihihi... Entry kali nie pasal angan kanak2, korng masa kecik2 mesti kuat angan2 kan, jd tu lah jd nie lah... hahahahaha rasanya sampai besar la nie still dok berangan2... kikikikikiki :) ... 





Berada dalam digital world huhhh tu mmg angan2 aku masa kecik... hihihihi korng tau x digital world tu mende... hahahaha bagi sapa yg pernah tengok cite karton Digimon compom tau mende yg aku maksudkan tu...




angelmon ngan angewomon
Digimon nie singkatan bagi digatal monster, cerita nie berkisahkan sekumpulan kanak2 yg termasuk dlm dunia digital yg secara tidak langsung bertemu dgn digital monster nie, setiap sorng yg berada dlm digital world tu ada digimon sendiri jd dorng nie akan menempuhi perjalanan dlm mencari jln pulang disamping menumpaskan digimon pemerintah jahat... cita digimon nie lbh kurng mcm nie ler. Jd dlm angan2 aku tu, aku jd salah sorng kanak2 yg berada dlm dunia digital tu bersama2 kawan2 aku le semestinya, hihihihihi... xkan ler aku nk bersama dgn watak2 karton tu pulok... n digimon yg aku paling minat angelmon hahahahaha mmg style, kuat pun kuat gak n aku ada dua digimon 1 lg digimon yg aku reka sndri angelmon versi devil devilmon hahahahahahaha puiii :-P... angan2 aku compom ler aku nk digimon yg power2...
magna angelmon
Hahahaha, time tu aku mmg syok dok berangan jer, sbnrnyer bnyk gak cite karton yg aku suke dok berangan mcm dragonball, pokemon n mcm 2 lg ler, hihihihihi... n skng nie pun aku nie kuat berangan cuma xde lah berangan jd watak dlm cite karton lak, hihihihihihihi... korng pun compom ler, aku rasa mustahil lah zaman kanak2 korng xpernah terisi berangan jd watak2 cite karton... Hahahahaha, ok lah cite armageddon pun dh nak abis jd aku rasa sampai sini je lah aku tamatkan entry kali nie... insya'llah kita akan bersambung dgn entry yg lain pulak yer :) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday" 

No comments:

Post a Comment