Sunday, July 1, 2012

an0tHer pArt 0f mY liFE

Assalamualaikum & salam sejahtera... in my life there is one part where i live with my books which comfort me more :) Aku start membaca masa aku form 3 yg mana time tu aku baru nk pertingkatkan english aku... Kat mana2 aku mesti bawa 1 buku utk aku baca, seronok sngt :) lg seronok klo dp baca buku sambil minum nescefe fuhhhh... syok... Masa aku form4 aku jd pengawas perpustakaan, jd masa interview tu cikgu tny aku kenapa kamu nk jd pengawas perpustakaan... hurmmm aku jawab "sy suka buku dan sy suka dikelilingi dgn buku. it's comfort me"  n masa aku interview jd pembantu perpustakaan dulu pun nie jawapan aku... :) mmg kalau aku dok ngan buku aku akan rasa selesa sngt, tu sbb klo keluar g mall, b00k store tempat pertama aku cari xdp baca pun xpe asalkan aku dikelilingi ngan buku, hihihihihihi pelik kan???...
Separuh dari keleksi buku2 kesukaan aku :)
Jalan cerita yg menarik... huhuhuu tp buku nie dh ilang, sedih :(
Buku yg terakhir aku baca :)
Aku baca buku nie sblm aku tengok movie die. Best :)
Tak genre title khusus yg aku suka. biasanya aku akan pilik buku secara random. Selain english novel aku suka gak baca komik (mmg semua suka baca komek, jd xheran la aku pun minat) bny komik gak yg aku kumpul ada lah sampai 2 kotak penuh aku simpan... dulu masa kerje aku akan abiskan rm100+++ utk beli novel ngan komik je...

Buku nie ada 2 part, jalan cerita yg agak menarik
penuh ngan emosi (pada aku lah)

Lama dh aku xbeli komik ngan novel nie sbnrnyer, rasanya last aku beli masa kat kolej sem 4 (T.T) hurmm tengok lah dh start keje nnt ada duet blh lah aku kumpul lg buku2 nie, hihihihihihi... Ok sehingga nie aje, coretan entry kali nie... kita jumpa di entry yg lain pula nnt yer (^_^)... with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

No comments:

Post a Comment