Saturday, July 28, 2012

cOllEge-siCk... huhuhuhuhuh

Assalamualaikum & salam sejahtera... kat sini nk share ngan korng pasal berita baek yg aku dp minggu lepas... hihihihihihi teka lah teka lah... tadaaaaaa Alhamdulillah lepas 2 bulan dok tanam anggur kat umah, akhirnya dp juga surat panggilan keje... weeeeeeeee (^________^) jd insya'llah 1 ogos nie bermula lah episode baru dlm idup aku selaku penolong pegawai perubatan insya'llah dipermudahkan segalanya... seronok pun seronok gak, tp menyirap gak, mana xnyer aku terpakse buat checkup 3 kali sbb urine aku sangkut (dorng ckp sbb bulan pose, xminum banyk air) jd layan jer lah, huhuhuhuhuhu... apa2 pun semua dh settle borng pun dh anta kat HR... jd insya'llah rabu nie lapor diri kat ED PPUKM, hihihihihihi... 

sonok sngt tayang surat... hahahaha
Sebelum nie klo dok jauh dr rumah kita selalu sngt guna perkataan homesick jd skng nie tetibe rasa college-sick (huhuhuhuhu ada ke perkataan nie) hurmmm apa2 jer lah yg penting aku cume nk g tau yg aku a bit rindu kolej, saat2 kat kolej... bet0l lah ckp senior2 dulu masa aku kat kolej lg. dorng ckp "gunalah masa sebaik2 nyer kat kolej, mungkin korng akan rasa bosan, benci n xsabar nk abiskan dok kolej tp nnt bila dh abis study korng pasti akan rindu balik nk study"... lebih kurng mcm tu ler depa ckp aku nk ingat sepatah2 haremmm ler huhuhuhuhu...

Cume kadang2 tu betol gak yg dorng ckp tu... sometime rindu gak ler saat2 lepak ngan kawan2 tp yg paling aku rindu kelas kuliah, assignment yg berlambak2, study smpai lewat mlm ngan exam yg boleh diagak2 soalannyer, huhuhuhuhuhu... Dulu time dok kolej sbb nk cari duet lebih, aku buatkan assignment budk2 yg malas2 (hahahahahaha) ngan xtra charge (padan muke sape soh malas sngt nk buat)... aku buat pun bukan sbb nk duet semata2 cume bila xde keja aku rasa xblh dok diam, rasa betol2 enjoy klo dp stay up smpi pagi buat keje sambil minum nescafe pergghhh syokkk kot...

Pastu bile time exam aku suke dok study sorng2, tp kebnykan membe2 aku suka study ramai2 (kadang2 tu aku follow gak ler)  cume aku lebih suke study sorng2 smbil layan movie, baca nota ngan minum nescafe... mmg layan, hihihihihihi... n paling aku rindu katil aku kat asrama (ye lah kat umah nie aku xde katil tido kat lantai jer, huhuhuhuh) kat katil aku tu siap ada kipas lg, jd aku tarik leptop atas katil dok situ 24/7 mmg indahnyer hidup :-P (weeeeeee hyperbola melampau2 jer)


Seronok rasanyer saat bergelar student, insya'llah ada rezeki aku pun nk smbung bljr lg masih jauh lg cita2 aku nk capai... aku klo dp peluang lepas dh sah jawatan, insya'llah aku nk mohon masuk bahagian cardio (mmg minat aku tu, hihihihi) pastu klo ada rezeki nk buat post basic in cardio then buat degree untk jd perfusionist... hurmmm mudah2an tercapai lah hendanyer :-) amin... hihihihihi tp dlm ati nie masih lg nk jd doktor kikikikikikikiki xpe lah perfusionist pun hebat gak, huhuhuhuhuhu... 

Oklah sampai sini je lah, entry kali nie... insya'llah ada rezeki kita jumpe kat entry lain pulak ;-) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"

No comments:

Post a Comment