Friday, July 20, 2012

haPPily eVer aFter

Assalamualaikum & salam sejahtera :-) happily ever after... nie lah happy ending bg setiap fairy tale bg setiap cerita kanak2 hurmmm... xkan ler kita nk cerita happy all alone kat budak2 walaupun itulah sesetengah hakikat yg berlaku... huhuhuhuhu... dlm classic fairy tale semua citenyer akan berakhir dgn "bla bla bla and then they live happily ever after" tp klo diikutkan realiti xkan ler cite tu stop mcm tu jer, jd skng nie bnyk ler smbungan cite2 nie contoh cinderella 2 n what so ever... tp mcm mana pun cite nie juga dihabiskan dgn bende yg sama iaitu and then they live happily ever after, huhuhuhuhu...


Masa silih berganti, hurmmm mungkin dulu aku mmg suka ending happily ever after, tp kebelakangan nie aku lebih cenderung dgn dark love forever alone kononyer... aku suka tengok cite yg ending die salah sorng or dua2 watak utama die mati, last korng xdp bersama ~the end~ ...hihihihihi entah lah mmg lah aku still suka tengok ending yg bahagia2 tp sometime tu kena gak terima realiti hidup yg mana xsemuanya manis hihihihi... sbnrnyer aku tengok cite yg sedih2 nie bukanyer utk aku layan smpai nangis, huhuhuhu seriously aku mmg susah nk menangis (iyo lah tu (-.-") hahahahaha) apa2pun mmg betol contoh eh, korng tengok x cite ombak rindu, kononyer ramai yg nangis tengok cite nie sampaikan membe aku yg muka ganas pun post kat fb tulis mengalir air mata jantan layan cite nie, cehhh pigi lah, aku tengok cite nie relek jer, lg ler sorng2 lg klo nk ikotkan feel itu lebih lg sbb layan sorng2, hihiihih tp aku lebih gelak dr sedih... hahahahahahaha... selalunyer klo tengok movie ngan akak aku, die mesti marah aku sbb ko scene sedih mesti aku gelak lebih (^________^) weeeeeeeeeee... layan jer kot...


Sejujurnye aku xpernah percayakan konsep happily ever after in real life, seriously pada aku konsep nie cume blh diadaptasi dlm tale ajer, yg boleh membohongi kanak2 bwh umur, tp nnt bile dorng dh besar jwb ler korng bile depa tny balik ape jd lepas tu, hahahahahahaha... Ok lah tu, aku stop kat sini jer lah, xbanyak blh aku cite pasal entry kali nie... hihihihihihi jumpe lg kat entry lain :) with LOVE & FAITH, story of mine "black friday"







No comments:

Post a Comment